diumenge, 6 de febrer del 2011

Jeff Lamp

Americà
Aler
7 temporades a l'NBA.
Elegit en el número 15 del Draft de 1981 per Portland on hi juga tres temporades del 81 al 84.
Passa la temporada 84-85 en blanc ja que no rep ofertes i la temporada següent marxa als Bucks.
Allà aprofita els 16 minuts per partit per fer 6,3 punts+2,8 rebots, però és traspassat als Spurs.
A San Antonio acaba la temporada fent 11 punts per partit.
Decideix marxar a Itàlia i juga al Ramini fent 27 punts i 4,8 rebots.
Aquesta bona temporada li torna a obrir les portes a l'NBA concretament als Lakers però amb un paper molt testimonial les dues temporades que hi juga.
Tot i així guanya l'anell de
Campió la temporada 87-88.


Decideix tornar a Itàlia aquesta vegada al Venècia: del 89 al 91. Hi fa 25 punts i 6,5 rebots.
És el moment de fer el salt a l'ACB. Primer al Granada la temporada 91-92: 29 punts i 6 rebots.
Decideix retirar-se a Manresa la temporada 92-93 amb 35 anys i havent fet 20,2 punts i 4,2 rebots.
Té el rècord ACB en tirs lliures anotats en un partit. Van ser 29 a la temporada 91-92.

5 comentaris:

  1. No el recordo massa però és un dels historics del nostre club!

    ResponElimina
  2. jo el que no sabia és que havia jugat als Lakers!! gràcies Adri!

    ResponElimina
  3. Jo el vaig veure jugar al Congost quan tenia 10 anys des de les cabines de periodistes on treballava el meu tiet!

    ResponElimina
  4. ep! m'ho hauràs d'explicar un dia això Barniol!!!!

    ResponElimina
  5. Doncs jo vaig fer (vaig ajudar a fer, vaja) la seva mudança quan va arribar a Manresa (o quan va canviar de pis, potser). Durant anys, jo i els meus germans vam anar vestits amb roba del TDK.
    Un bon paio, que no recordo en absolut a la pista.

    ResponElimina